Školní výlet do Vídně


Ahoj tohle je můj první příspěvek tak doufám že se vám bude líbit( vím že ho přidávám strašně pozdě ale blog jsem si založila až teď).

    Je 7. prosince 2018 ráno, a já jsem se šla vysprchovat. Když jsem konečně asi po půl hodině vylezla ze sprchy tak jsem si vyčistila zuby, vyfénovala vlasy a udělala takovou tu základní raní rutinu. Když jsem byla hotová tak jsem si šla nachystat batoh. Po další půl hodině jsem usoudila že jsem sbalená, učesaná, umytá a td. a že by jsme teda mohli jet. Mamka s taťkou jeli do práce a vezli i ségru Moniku do školy tak mě vzali taky. Přijeli jsme ke škole a já jsem šla na místo kde čekal i zbytek naší třídy a ještě devátá třída. Po nějaké době přišli i naše učitelky. Nasedli jsme do autobusu a jeli jsme směr Třebíč protože jsme tam měli vyzvednout našeho průvodce. Potom cesta pokračovala až do Hatí, kde jsme zastasvili a každý si mohl jít něco koupit do takového toho velkého obchodu kde mají všechno od jídla až po drogerii a hračky.Tam jsem se společně s mojí kamarádkou Terkou( s kterou jsem i seděla) musela vyfotit s podobiznou krávy z čokolády milky, a u sněhuláka před obchodem.


Dále jsme jeli až do Vídně a cestu asi nemusím popisovat(celá třída dělala binec poslouchala písničky, zpívala a obdivovala Vídeň).Když jsme konečně dojeli tak jako první jsme šli do Schonbrunu( neumím napsat to o)kde jsme chodili po skupinkách které jsme si vybrali asi hodinu.Já jsem chodila s Terkou, Vojtou a Jirkou. 






Potom jsme šli na město kde jsme měli rozchod na hodinu, já jsem šla zase s Terkou. Šli jsme do Applu a do H&M kde jsme si koupily trička. Když jsme přišli ke všem na určené místo tak jsme zjistili že potřebujeme na záchod tak jsme běželi k metru kde se nám podařilo že nás pán zamčel na záchodě tak jsme křičeli HILFE dokuď nám neotevřel.




Potom jsme konečně šli na velké vánoční Vídeňské trhy kde jsme měli 3hodinový rozchod. Koupili jsme něco domů, utratili asi 5 euro jenom za záchody, a když jsme potkali naší třídu tak jsme šli na ruské kolo.


Po Ruském kole jsme potkali nějakou Polskou třídu stejně starých teenagerů jako my. Všechny holky z naší třídy jsme se s nimi šli obejmout ikdyž jsme je vůbec neznali, ale my se i ve třídě pořád objímáme.




Po třech hodinách jsme šli čekat na autobus když asi 6 lidem se strašně chtělo na záchod tak jsme přemluvili naši třídní paní učitelku která nám to vůbec nechtěla dovolit a šli jsme do vedlejšího Macdonaldu. Tam se nám ale zase seknul automat takže jsme ho asi po deseti minutách začali podlézat protože nám došlo že to asi jinak nepůjde.
 Když už jsme jeli zpátky domů tak jsme zase zastavili na Hatích. Kousek od Školy nás ale ještě zastavila policie protože kontrovali a tam jsme se zdrželi ještě o 20 minut.
               Nakonec jsme dojeli všichni v pořádku domů ze super výletu který jsme si mooc užili.

 Budu ráda za každý váš názor a komentář




Komentáře